email: armpol@armpol.com.pl                      telefon:/22/ 720-05-60, /22/ 720-38-64        pn-pt: 7.00-17.00

  

Kategorie
Producenci
Nowości
  • DANIEL - DIVA Zestaw baterii, DV7553 500,00 PLN
    więcej »
  • DANIEL - OMEGA Zestaw baterii, OM7552 700,00 PLN
    więcej »
  • DANIE - SPEED Zestaw baterii, SP7552 800,00 PLN
    więcej »
Sprawdź nas

http://www.firmagodnazaufania.pl/assets/img/pieczec.php?l=pl&i=48046&s=2

Internetowy Partner

Logowanie

zawartość koszyka:
0 produkty

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Kontakt

/22/ 720-05-60

/22/ 720-38-64

armpol@armpol.com.pl

05-090 Raszyn, ul.Wodna 17

Promocje
  • ISA IDROSANITARIA - Natrysk przesuwny IGLO-SPLASH, 36100 110,00 PLN
    więcej »
  • ISA IDROSANITARIA - Natrysk przesuwny FLAMING-CRYS+mydelniczka, 31140350,00 PLN
    więcej »
  • ISA IDROSANITARIA - Natrysk przesuwny FLAMING-CRYS 2, 31100350,00 PLN
    więcej »
  • ISA IDROSANITARIA - Natrysk przesuwny FLAMING-TUCANO, 31240350,00 PLN
    więcej »
  • ISA IDROSANITARIA - Natrysk przesuwny PACIFIC-LINEA, 35300 110,00 PLN
    więcej »
Newsletter

Podaj nam swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

REJESTRACJA W SKLEPIE

Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym ARM-POL należy się zarejestrować. Dzięki temu wiemy, kto zamawia towar i gdzie mamy go wysłać. Rejestracja jest konieczna tylko przy pierwszym zamówieniu ponieważ podczas kolejnych zakupów wystarczy podać nazwę konta (login) i hasło. Posiadanie loginu i hasła dostępu do swojego konta umożliwia także śledzenie statusu złożonego zamówienia, wglądu w historię swoich zakupów oraz swoich danych.

LOGOWANIE i WYLOGOWANIE

Operacje, złożenie zamówienia, sprawdzenie statusu zamówienia, przeglądanie historii dokonanych zakupów czy aktualizacja swoich danych wymagają zalogowania się. Podczas logowania się w sklepie internetowym ARM-POL należy podać nazwę konta (login) i hasło.

Aby uniknąć sytuacji, kiedy po odejściu od komputera niepowołana osoba zmienia Twoje dane w sklepie internetowym ARM-POL, albo na Twoje konto zamawia jakieś produkty, polecamy przed każdym odejściem od komputera i po zakończeniu zakupów wykonać operację wylogowania się.

OPEROWANIE KOSZYKIEM SKLEPOWYM

Aby zamówić dany towar należy go uprzednio umieścić w wirtualnym koszyku sklepowym. Służy do tego przycisk DODAJ DO KOSZYKA wyświetlany przy każdym produkcie. Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze zamówienia produktu - można się z tego wycofać. Podczas dodawania produktu do koszyka można także podać zamawianą liczbę produktów.

W każdej chwili można wyświetlić aktualną zawartość koszyka. W tym celu należy kliknąć przycisk KOSZYK znajdujący się w menu. Gdy wyświetlana jest zawartość koszyka można dokonać zmiany zamawianej liczby produktów albo całkowicie usunąć dany produkt z koszyka.

FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

Gdy w koszyku znajdują się już te produkty, które chcesz zamówić możesz przystąpić do złożenia zamówienia. W tym celu należy kliknąć przycisk ZAMÓW znajdujący się w menu, albo podczas, kiedy wyświetlana jest zawartość koszyka należy kliknąć ROZPOCZNIJ SKŁADANIE ZAMÓWIENIA. Złożenie zamówienia wymaga zalogowania się w sklepie, więc jeśli nie zrobiłeś tego jeszcze do tej pory, wyświetlona zostaje strona z zapytaniem o identyfikator klienta i hasło. Jeśli nie masz jeszcze swojego identyfikatora to musisz najpierw się zarejestrować.

W pierwszym kroku finalizowania zamówienia należy wskazać adres dostawy, czyli adres, pod który zostanie wysłany zamówiony towar (może on być inny niż adres firmy lub adres zamieszkania). Jeśli wysyłka ma nastąpić na adres, którego nie ma na liście (nie został wcześniej podany) to należy zdefiniować nowy adres. Następnie należy wybrać sposób dostawy (kurier UPS lub odbiór osobisty). Po wybraniu adresu i dostawcy przesyłki należy kliknąć przycisk DALEJ.

W drugim kroku należy wybrać sposób zapłaty oraz zweryfikować dane wystawianej do zakupionych produktów faktury VAT. Można wpisać swoje uwagi dotyczące składanego zamówienia i po weryfikacji, że wszystkie dane są poprawne oraz akceptacji łącznej kwoty brutto do zapłaty za wybrane produkty należy POTWIERDZIĆ ZAMÓWIENIE. Po chwili powinieneś otrzymać na maila potwierdzenie złożonego właśnie zamówienia.

SPRAWDZENIE STATUSU ZAMÓWIENIA

Status zamówienia pokazuje na jakim etapie realizacji znajduje się dane zamówienie:

PRZYJĘTE - zamówienie czeka na przetworzenie, w przypadku konieczności konsultacji pozycji zamówienia lub terminu jego realizacji kontaktujemy się z Klientem (jeśli towaru nie ma w magazynie, to ten status oznacza, że otrzymasz informację o najbliższym możliwym terminie realizacji Twojego zamówienia),
W TRAKCIE REALIZACJI - zamówienie zostało potwierdzone, że jest aktualne i prawdziwe, rozpoczęty został proces jego realizacji,
WYSŁANE - zamówione produkty zostały wysłane, Klient otrzymuje drogą mailową numer przesyłki kurierskiej lub numer nadawczy paczki pocztowej. W obu przypadkach w mailu znajduje się link do strony pozwalającej na śledzenie przesyłki,
ANULOWANE - zamówienie zostało anulowane: na życzenie Klienta, ze względu na brak możliwości skontaktowania się z klientem lub braku możliwości realizacji zamówienia.

PRZEGLĄDANIE HISTORII ZAMÓWIEŃ

Aby obejrzeć wszystkie historyczne zamówienia należy zalogować się jako Klient do sklepu internetowego ARM-POL i przejść do zakładki zamówienia. Zamówienia wyświetlane są w kolejności od najnowszego do najstarszego. Po kliknięciu wybranego zamówienia wyświetlane są informacje dotyczące wybranego zamówienia.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH/FIRMY

Jeśli zmieniły się Twoje dane osobowe lub dane firmy to dla poprawnej realizacji kolejnych zamówień należy uaktualnić dane w sklepie internetowym ARM-POL. W tym celu należy zalogować się do sklepu jako Klient używając loginu i hasła podanego w czasie rejestracji. Zostaje wtedy wyświetlony formularz z dotychczasowymi danymi i należy w odpowiednich polach poprawić wpisy, a następnie potwierdzić wprowadzone zmiany.

NOWY ADRES WYSYŁKI

Jeśli zmieniły się Twoje dane dotyczące adresu dostawy to dla poprawnej realizacji kolejnych zamówień należy uaktualnić dane w sklepie internetowtym ARM-POL. W tym celu należy zalogować się do sklepu jako Klient używając loginu i hasła podanego w czasie rejestracji. Zostaje wtedy wyświetlony formularz z dotychczasowymi danymi i należy w odpowiednich polach poprawić wpisy, a następnie potwierdzić wprowadzone zmiany.

WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY

W trakcie finalizowania zamówienia każdy Klient proszony jest o wybranie sposobu dostawy zamówionych produktów. Wszyscy klienci mają do wyboru dostawę firmą kurierską lub odbiór osobisty.

WYBÓR SPOSOBU PŁATNOŚCI

W trakcie finalizowania zamówienia każdy Klient proszony jest o wybranie formy zapłaty za zamówione produkty. Wszyscy Klienci mają do wyboru płatność z góry (tradycyjny przelew), pobranie czyli płatność przy dostawie przesyłki przez kuriera lub płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego.

www.skassa.pl www.taniesklepyinternetowe.pl